Sunday, October 4, 2009

Aku positif???........ (5)

03/10/2009 (Ahad)

Pukul 6.00 ptg, aku baru sampai kat rumah sewa selepas gi beraya kat rumah kawan. Oleh kerana perut dah memulas2 dari tadi, aku terus ke toilet untuk melepaskan hasrat yg terpendam (buang air besar la..)..

Selepas semua dah dikeluarkan, aku pun jenguk kat mangkuk tandas tu, dan aku terkejut giler bila aku nampak ada benda lain yang keluar sekali bersama2 dgn bahan buangan aku.. Benda tu tak lain dan tak bukan..... DARAH!!!

Masa aku tengok ada darah tu, seriau gak aku dibuatnya.. tetibe je.. aku cuba teran lagi, and lagi darah keluar lagi dr dubur aku.. Oleh sebab aku dah takut, so aku just cuci bersih2, dan terus keluar toilet.. mungkin sekejap je tu kot..

Pada sebelah malam, aku masuk lagi ke toilet utk check2 kot2 ada darah lagi.. aku tgk lubang dubur aku bersih je, so aku pun lega la.. tapi aku try gak teran lagi, nk tgk klu2 ada darah lagi.. And guess what, masih ada darah yg keluar dari lubang tu.. mase tu aku dah tak dapat nak tahan airmata dah.. aku berserah je, mungkin ni tanda2 awal ttg 'penyakit' yg aku alami ni..

04/10/2009 (Isnin)

pagi ni bangun dr tidur, aku g toilet lagi utk buat check lagi.. Tp pagi ni xde darah yg keluar.. Aku bersyukur2 sangat2.. Harap2 darah yg keluar tu xde makna apa2, at least yg serius la.. :)

No comments:

Post a Comment