Sunday, October 18, 2009

'Positif', semakin positif......


Salam..

Ahad (18/10/2009)

Alhamdulillah, sedikit demi sedikit aku telah mampu untuk menerima bahawa aku HIV positif.. Kalau sebelum ni blog aku hitam gelap je (menunjukkan kesedihan la konon.. hehe..), tapi sekarang aku nak jadi lebih positif terhadap keadaan aku yg 'positif' ni.. Jadi aku pun ubah la sikit2 mane yg patut tu.. cuma sketch2 yg sebelum ni tu aku nak biar je hitam.. lagi cantik kot kaler hitam tu.. :)

Semalam aku g KL utk menghadiri open house dan majlis besday org yg aku x kenal.. Lantak la x kenal pun, aku balun je.. Utk pengetahuan, semua yg hadir majlis besday tu, ehem, gay.. so kitorg borak2 (walaupun aku lg byk mendengar dari bercakap) mcm org2 gay.. haha.. seronok gak.. dalam ramai2 tu, sorang je yg tau aku HIV+, tp dia cool.. Open house start at 8pm, and majlis birthday start at 12.. memang penat gler, tp seronok.. I wish I can share it with THAT special someone.. :)

Ok la, tu je.. hehe.. len kali aku sambung lagi..

Salam..

No comments:

Post a Comment